Thuis - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Esther Visscher - WaarBenJij.nu Thuis - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Esther Visscher - WaarBenJij.nu

Thuis

Door: Esther

Blijf op de hoogte en volg Esther

21 Mei 2005 | Nederland, Rotterdam

Nou mensen, dat was het dan. Vanmorgen veilig geland op Schiphol. Heb een heerlijke tussenstop gehad in Atlanta, waar ik met Erin supernostalgische Buffalo Wings heb gegeten en een doos Poptarts heb bemachtigd. Hoezo Amerikaans....

Eenmaal bij de bagage claim bleek mijn rugzak nog in Atlanta te staan - dat scheelt een stuk sjouwen. Hopelijk brengen ze hem morgen thuis.

Het was heerlijk om de fam en Gijs weer te zien. Ik ga weer genieten van alle (schone....) Hollandse dingen en zie jullie gauw!

Dikke kus,

Esther

• 21 Mei 2005 - 19:43

Marja:

Heel dubbel zeker om weer op Nederlandse bodem te staan? Enerzijds weer vertrouwde bodem onder je voeten en familie en vrienden weer zien, maar anderzijds de ervaring en het werken met de apen etc.maakt misschien ook dat je het nu al mist?..Je komt nu vanzelf dalijk weer in het Nederlandse ritme, wat natuurljk niet te vergelijken is met wat je allemaal hebt meegemaakt de afgelopen weken. Esther, ik vind het geweldig wat je hebt ondernomen en wat je allemaal gedaan en bereikt hebt! Ben je er bij de 26e? (etentje met je oud collega's?) dikke kus marja

• 22 Mei 2005 - 11:48

Ellen (INHOLLAND):

Fijn dat je weer thuis bent. Heb enorm genoten van je verhalen. Echt super! Nu lekker bijkomen met Gijs en je familie en lekker nagenieten van al je herinneringen.
    Heel veel groetjes en tot mails,
    Ellen

• 23 Mei 2005 - 07:50

Inez:

Hé wijffie!

Nu al terug in Nederland? Wat gaat de tijd toch snel... Het wordt tijd om weer eens lekker met de 'oude garde' te gaan eten!

Ik sta te popelen om je weer te zien. Berichtjes op deze site en over de mail zijn heerlijk, maar dat haalt het toch niet bij een 'live' verslag.

Geniet maar lekker van de mensen die je zo lang hebt moeten missen. Zoals het hoort sluit ik netjes achteraan aan.

Zie je snel!
    Dikke kus!
    Inez

• 23 Mei 2005 - 17:56

Rika:

Hallo meid,

Fijn dat je weer in Nederland bent. Geniet nu van Gijs en je familie en droom nog van de leuke tijd in de jungle.We zien je wel weer. groetjes Gerrit en Rika

• 23 Mei 2005 - 22:42

Patrick:

Hi Es,

Blij dat je veilig en wel weer bent geland. Je zult vast en zeker nog veel aan alles terug denken. Vele mooie herinneringen die ze je toch mooi niet meer kunnen afnemen.
    Tot snel en liefs.

Patrick.