Nieuwe uitdaging - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Esther Visscher - WaarBenJij.nu Nieuwe uitdaging - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Esther Visscher - WaarBenJij.nu

Nieuwe uitdaging

Door: Esther Visscher

Blijf op de hoogte en volg Esther

26 Mei 2006 | Nederland, Rotterdam

In januari 2007 is het weer zover - ik heb plannen gemaakt om terug te keren naar de Boliviaanse jungle en het meidentehuis in Cochabamba en daarnaast nieuwe projecten en contactpersonen bezoeken.

Vol trots wil ik jullie graag de eerste opzet van mijn website www.prioritytopassion.com presenteren. Ruben heeft aangeboden deze website te bouwen - ik vind het ongelovelijk wat hij van mijn platte tekst heeft weten te maken.

Bedankt broer! Enneh... als je nieuwsgierig bent, neem dan gauw een kijkje!

Esther

www.prioritytopassion.com

• 26 Mei 2006 - 12:09

Marja Mulder:

Good for you girl!!
    Follow maar lekker je dromen Esther, je komt vanzelf op het punt dat je weet wat je wilt en waar je wilt zijn. Hoop je dit jaar nog te zien met het wvh etentje en anders moet je maar langskomen hoor!
    kus
    marja

• 27 Mei 2006 - 16:24

Armijn:

Dag Esther,

Nou succes daar. Laten we voor die tijd nog eens een hapje gaan eten.

Armijn

kus kiki

• 30 Mei 2006 - 07:32

Mard-jan:

Hoi Esther,
    Wat leuk dat je deze trip gaat maken. Vorig jaar heb ik met veel plezier je reisverhalen gelezen. Hoop dat ze dit jaar weer minstens zo goed voor je worden.

• 31 Mei 2006 - 11:42

Mar:

Hé wijfie,
    Wat goed van je! Doe maar je ding en vervolg je zoektocht! Dat is wie je bent en je wilt zijn. Je komt tzt vanzelf een keer tot rust. Volg je hart! Ik ben trots op je.
    Liefs, Mar

• 16 Januari 2007 - 15:30

Peter:

Yesterday is history ..
    Tomorrow will be your future ..
    Today is a gift ..
    That is why they call it a the present
    So enjoy the present and follow your path to the future ..

Go Girl !!!