Werk aan de winkel - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Esther Visscher - WaarBenJij.nu Werk aan de winkel - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Esther Visscher - WaarBenJij.nu

Werk aan de winkel

Door: Esther

Blijf op de hoogte en volg Esther

13 Juni 2005 | Nederland, Rotterdam

Nou mensen, dit wordt waarschijnlijk het een na laatste spammailtje dat je via deze site kunt verwachten.

Ik ben inmiddels weer drie weken in Nederland (wat gaat dat snel....) en probeer weer een beetje te wennen aan het snelle leven met alle materiele luxe en overheerlijke eten (zou het me lukken dit mooie lijntje vast te houden....? Would be nice...)

Maar ik heb goed nieuws! Ik heb gesolliciteerd bij goede doelen instellingen, expat afdelingen en tenslotte bij P&O Nedlloyd - waar ik, ik heb het net gehoord, MORGEN mag beginnen! En net daarna ontvang ik een mailtje van Shell met de vraag of ik op een leuke functie binnen hun expat afdeling wil reageren .... arghh. Misschien in de toekomst...

Maar nu zal ik ondersteuning gaan bieden aan twee directeuren en aandacht gaan besteden aan het begrip communicatie, omdat ik de enige zal zijn met deze achtergrond. Een soort verheven secretaresse functie dus eigenlijk, maar het lijkt me een leuke uitdagende en afwisselende baan.

De ene directeur is Engels, de andere Hollands en ze verschillen als dag en nacht van elkaar, dus dat wordt een interessante job. Daarnaast zal ik samenwerken met de dames van de expat afdeling (leuk!) en hebben ze een interessant charity project 'Fish River' - kan ik me toch nog met een goed doel gaan bezig houden, maar dan vanuit een bedrijfsmatige organisatie. De collega's zijn leuk en spontaan, ik hoef geen affiniteit met zeecontainers te hebben (pfhoe) en ik kom in het inspirerende gebouw (vooral door het uitzicht) de Willemswerf aan de Maas te werken - vlakbij dus.

De laatste stap is op zoek gaan naar een nieuw huis en dan zit ik weer in 'jullie' ritme.

Het laatste mailtje zal ik mijn adres bekend maken en jullie allemaal uitnodigen voor een gezellige house warming.

Liefs,

Esther

  • 13 Juni 2005 - 10:14

    Marja:

    Wat tof esther! Morgen al beginnen, spannend hoor! Ik wens je heel veel succes toe en dat die baan maar uitdagend genoeg is. Hopelijk zijn de twee heren geen versie alias ton en ralph hahaha. En weet je zeker dat je niet voor de shell wilt werken? Wie weet hebben ze een leuke betrekking in het buitenland!(ik wil je niet lekker maken hoor hih) Veel succes en vanavond vroeg naar bed, xxx

  • 13 Juni 2005 - 10:17

    Miranda:

    Gefeliciteerd met je nieuwe baan !!

    Grt, Miranda

  • 13 Juni 2005 - 10:24

    Martijn:

    Hé Es, gefeliciteerd met je baan. Klinkt goed en uitdagend. Spreek je later.

  • 13 Juni 2005 - 10:25

    Noortje:

    Ha! Goeie inschatting van je Es, afgelopen vrijdag!
    Ik zou me maar meteen gaan bemoeien met dat Fish River :-) Klinkt allemaal goed...

  • 13 Juni 2005 - 11:00

    Annemarie:

    He Es,

    gefeliciteerd met je nieuwe baan! Hopelijk gaat het huisje zoeken net zo snel, heb wel weer zin in een housewarming! Veel succes morgen op je eerste werkdag.

  • 13 Juni 2005 - 11:16

    Judith:

    Gefeliciteerd met je nieuwe baan. Ik heb je website wel gevolgd hoor, maar geen berichten geplaatst. Ik hoop dat je eerdaags toch nog even tijd hebt om je gezicht te laten zien bij je oude collega's van INHOLLAND. Groetjes van Judith (servicedesk)

  • 13 Juni 2005 - 13:32

    Inez:

    Succes wijffie! Congrats!

    Dikke kus en tot snel...
    Inez

  • 14 Juni 2005 - 06:21

    Gisella:

    Hé,
    wat gaaf, joh! Ik hoop dat je het naar je zin hebt daar. Leuke foto's trouwens.
    Hoop je gauw weer eens te zien.

    Greetz,
    Gisella

  • 15 Juni 2005 - 06:41

    Ellen (inholland):

    Dag Esther
    van harte gefeliciteerd. Wat ontzettend goed dat je zo snel een baan hebt gevonden. Echt super.
    Groetjes Ellen

  • 02 Juli 2005 - 00:33

    Willem:

    Goed te lezen dat het ok gaat.
    Gefeliciteerd met je nieuwe baan.

    Groetjes

    Willem (inholland SD)

  • 04 Juli 2005 - 20:45

    Yo:

    Lieve INHOLLANDERS bedankt voor jullie leuke reacties! Ik kom gauw een keer m'n koppie laten zien :-)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Rotterdam

En het dan gewoon gaan DOEN

Recente Reisverslagen:

26 Mei 2006

Nieuwe uitdaging

20 December 2005

Verhuisd

13 Juni 2005

Werk aan de winkel

21 Mei 2005

Thuis

17 Mei 2005

Lima
Esther

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 132
Totaal aantal bezoekers 129957

Voorgaande reizen:

18 Augustus 2010 - 12 Maart 2011

Hart ophalen in Zuid-Amerika

20 Januari 2007 - 23 December 2007

Nog een keer, maar dan een jaar

28 Februari 2005 - 21 Mei 2005

En het dan gewoon gaan DOEN

Landen bezocht: