Weer aan de slag - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Esther Visscher - WaarBenJij.nu Weer aan de slag - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Esther Visscher - WaarBenJij.nu

Weer aan de slag

Door: Esther

Blijf op de hoogte en volg Esther

14 Januari 2008 | Nederland, Rotterdam

Zo snel gaat dat dus! Ik heb een leuke nieuwe baan gevonden, waar ik morgen begin.

Ik ga tijdelijk aan de slag als secretaresse bij Kosmopolis en als het allemaal lekker loopt, kan ik misschien blijven als office manager.

Echt een leuke organisatie in een prachtig herenpand aan de Westersingel. En ik kan er op de fiets naar toe :-). Kosmopolis wil door middel van kunst en cultuur mensen met verschillende achtergronden met elkaar in gesprek laten komen (www.kosmopolis.nl). Ik vind het super om me te kunnen inzetten voor een organisatie die een verschil wil maken.

Ik heb bijna alle dozen uitgepakt en begin me weer thuis te voelen. De eerste wijntjes zijn geklonken ;-). En nu aan de slag met alle andere ideeën die ik heb: een stichting maken van Priority to Passion, de website aanpassen en in eerste instantie twee keer 3.000 euro bij elkaar te verzamelen. Voor Inti Wara Yassi, om nog meer t-shirts te kunnen bedrukken en verkopen, zodat ze een constante bron van inkomsten hebben. En voor Rosa, de dochter van Benita die ontzettend hard werkt in de keuken en achter de schermen, zodat zij na haar middelbare school kan gaan studeren.

Maar tegen die tijd laat ik jullie wel weten wat mijn plannen zijn, ik hou jullie zeker op de hoogte.

Ik wil jullie bedanken voor jullie lieve reacties op de website. Zodra ik gesetteld ben ga ik jullie bellen om bij te kletsen of jullie weer te zien!!

Dikke kus,

Esther

  • 14 Januari 2008 - 13:31

    Elleke:

    Ha Esther,

    Gefeliciteerd met je nieuwe baan! Klinkt onwijs leuk.. ik ga ook eens kijken op de website ;-) Ik zie je vast gauw weer een keertje.. we zijn immers buren.

    Groetjes,
    Elleke

  • 14 Januari 2008 - 13:34

    Peter:

    Als er deur dichtgaat dan gaat er een andere deur weer open .. Gefeliciteerd met je nieuwe job .. ook al heb ik moeite om me Esther voor te stellen in mantelpakje met bijpassende pumps en stenoblok .. ;) ...

  • 14 Januari 2008 - 15:44

    Marijke:


    Gefeliciteerd met je baan. Geen mantelpakje dus, mnaar wel iets wat geweldig bij je past.
    Liefs
    Marijke

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Rotterdam

Nog een keer, maar dan een jaar

Recente Reisverslagen:

30 Januari 2008

Ik mag blijven!!

14 Januari 2008

Weer aan de slag

30 December 2007

Terugblik

08 December 2007

Laatste weken

07 November 2007

Inti Wara Yassi
Esther

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 168
Totaal aantal bezoekers 129947

Voorgaande reizen:

18 Augustus 2010 - 12 Maart 2011

Hart ophalen in Zuid-Amerika

20 Januari 2007 - 23 December 2007

Nog een keer, maar dan een jaar

28 Februari 2005 - 21 Mei 2005

En het dan gewoon gaan DOEN

Landen bezocht: