Ik mag blijven!! - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Esther Visscher - WaarBenJij.nu Ik mag blijven!! - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Esther Visscher - WaarBenJij.nu

Ik mag blijven!!

Door: Esther

Blijf op de hoogte en volg Esther

30 Januari 2008 | Nederland, Rotterdam

Yeah! Zojuist te horen gekregen dat ze blij met me zijn en dat ik mag blijven als Office Manager bij Kosmopolis!!

Ik ben ontzettend blij, want ik heb het er reuze naar mijn zin. Kan lekker mijn ding doen, ontmoet interessante mensen en sta elke keer weer te kijken van de creatieve ideeën die hier komen bovenborrelen.

Daarnaast begin ik aanstaande zaterdag met de opleiding Coaching en Counselling, waar ik heel erg naar uitkijk. Na al die jaren folders van Psychologie enzo verzameld te hebben, wist ik het ineens zeker: dit gaat het worden. En hij is prima te combineren met een fulltime baan - wat wil ik nog meer...

En last but not least zal ik met twee weken voor het eerst internet hebben thuis en een prachtige paarse laptop met bloemen (het zal ook eens niet :-) waardoor ik eindelijk een begin kan maken met mijn creatieve Priority to Passion ideeën die tijdens de meditatie in Lima zomaar naar boven kwamen borrelen.

Ik ben tevreden - dit is een superstart in ons kikkerlandje. En ik ben verbaasd dat dat allemaal zo snel en zo relaxed loopt... Net een fantastisch jaar achter de rug (wederom het jaar van mijn leven mag ik wel zeggen) en nu alweer in een Hollands ritme - maar dan wel anders dan hiervoor en dat was precies wat ik wilde.

Lieve mensen, een dikke kus vanachter mijn pc dit keer. Het moet jullie goed doen dat ik nu ook weer gewoon op mijn werk zit :-). Ik hou me graag aanbevolen voor de mailinglist van de volgende die op avontuur gaat.

XX Esther


  • 30 Januari 2008 - 08:48

    Marijke:

    Van harte. Het is je gegund en ik ben blij dat je nu de opleiding gaat volgen die blijkbaar het beste bij je past. Succes.
    Liefs
    Marijke

  • 30 Januari 2008 - 10:55

    Peter:

    Wereldreiziger, internet, Coach, Counselor, leuke job, Priority To Passion, meditatie .. Wat kan een mens nog meer verlangen ? .. Gefeliciteerd ..

    En .. volgens mij ben jij degene die aan een nieuw avontuur is begonnen .. ;) ..

  • 30 Januari 2008 - 14:01

    Monique:

    Gefeliciteerd!! Dat heb je toch maar weer allemaal heel snel gedaan...X

  • 30 Januari 2008 - 18:38

    Angelique:

    Meid, super dat het zo bevalt en van dat snelle bericht dat je mag blijven. Maak er wat moois van!
    Angelique

  • 30 Januari 2008 - 20:34

    Mitzy:

    You go girl! Klinkt helemaal fantastisch!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Rotterdam

Nog een keer, maar dan een jaar

Recente Reisverslagen:

30 Januari 2008

Ik mag blijven!!

14 Januari 2008

Weer aan de slag

30 December 2007

Terugblik

08 December 2007

Laatste weken

07 November 2007

Inti Wara Yassi
Esther

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 197
Totaal aantal bezoekers 129943

Voorgaande reizen:

18 Augustus 2010 - 12 Maart 2011

Hart ophalen in Zuid-Amerika

20 Januari 2007 - 23 December 2007

Nog een keer, maar dan een jaar

28 Februari 2005 - 21 Mei 2005

En het dan gewoon gaan DOEN

Landen bezocht: