Thuis - Reisverslag uit Dronten, Nederland van Esther Visscher - WaarBenJij.nu Thuis - Reisverslag uit Dronten, Nederland van Esther Visscher - WaarBenJij.nu

Thuis

Door: Esther

Blijf op de hoogte en volg Esther

13 September 2007 | Nederland, Dronten

Thuis!

Maf hoor dat je op dinsdag nog door de straten in Lima loopt en nu ineens weer over de vertrouwde klinkerstraten in Dronten! Wat een contrast!

Het voelt fijn om iedereen te zien en tegelijkertijd is het een heel gekke gewaarwording om weer even met beide benen in het 'gewone' leven te staan.

Ik ben deze drie weken te bereiken op 06-41057378 en natuurlijk via de mail.

Dikke zoen,

Esther

• 13 September 2007 - 11:33

Monique:

Tot gauw! X

• 13 September 2007 - 11:53

Lijn:

Hi Es,
    Fijn dat je er weer even bent. Zie je vast morgen bij Ruben!!
    x Lijn

• 13 September 2007 - 14:42

Yvonne Uphoff:

He Esther, wat gek dat je weer thuis bent! Zomaar of is er een reden? Je bent toch niet ziek hoop ik...?

Liefs,

Yvonne

• 16 September 2007 - 17:02

Constance:

Hoi reiziger,

Even op honk. Dat zal ook wel een cultuur schok zijn! Wel fijn om je vrienden en familie te ontmoeten denk ik. En dat met het vooruitzicht om nog een paar maanden terug te gaan... dat is helemaal geweldig toch?!

Een fijne tijd gewenst en tot mails, ik verheug me alvast op de volgende verhalen. Als je zin hebt in de columns over de reis van mijn echtgenoot in Uganda (hij zit morgen tussen de berggorilla's in het regenwoud... hij mag wel uitkijken dat ze hem niet in de groep opnemen!) dan geef je maar een seintje en ze komen naar je toe.

Veel liefs en Gods zegen,
    Constance

• 19 September 2007 - 07:42

Inez Koster:

Hey babe!

Dank voor al je mooie verhaaltjes! Zo is het net of we toch nog een beetje contact hebben... Als je tijd hebt om te gaan eten met het oude INHOLLAND-clubje, laat dat dan even weten. Zou leuk zijn elkaar allemaal weer eens te zien en te spreken. We hebben allemaal genoeg te vertellen, dacht ik zo.

Dikke kus!
    Inez