Terug in Lima - Reisverslag uit Lima, Peru van Esther Visscher - WaarBenJij.nu Terug in Lima - Reisverslag uit Lima, Peru van Esther Visscher - WaarBenJij.nu

Terug in Lima

Door: Esther

Blijf op de hoogte en volg Esther

30 September 2007 | Peru, Lima

Ik ben er weer! Veilig geland in Lima en door de charmante taxichauffeur Cesar bij Casa Ana afgezet. Het zal ook niet ;-). Gek hoor, de vlucht is weer zo snel gegaan - een complimentje voor KLM is hier trouwens wel op z´n plaats. De catering was super en ik blijf die kleine privéschermpjes een luxe vinden: films, tv-series, spelletjes, je kunt zelfs een Berlitz talencursus doen! Dus ik heb mijn Japans zelfs nog opgehaald op weg hier naar toe, echt heel leuk! Maar ik heb nu wel veel meer geslapen. Ik was gesloopt van alle leuke afspraakjes en heb natuurlijk nog ´s nachts tot in de late uurtjes mijn rugzak staan inpakken.

Nederland was kort maar krachtig, wat is dat voorbijgevlogen zeg. En ik dacht nog wel dat twee en een halve week een eeuwigheid zou lijken - niet dus. Het was de eerste paar dagen even acclimatiseren in de Hollandse zomerregen, maar om dan iedereen weer te zien, dat was heerlijk. En de bruiloft was indrukwekkend: twee mensen die zo gemeend volmondig ja tegen elkaar zeiden dat ik weer helemaal vertrouwen in de liefde heb ;-).

Ik heb natuurlijk nog geen grote verhalen, want ik ben er net een paar uurtjes, maar ik zal jullie weer op de hoogte houden van mijn avonturen. Ik heb overigens geen telefoon meegenomen, dus dat nummer kun je wissen, tenzij je het leuk vindt om mijn familie te spreken ;-).

En bedankt iedereen voor jullie gulle bijdragen voor Inti Wara Yassi. Het is ons namelijk GELUKT!!!! We hebben 35.000 dollar bij elkaar weten te verzamelen in twee weken, dat is echt absurd veel. Nou zijn de gebouwen in handen van IWY en is het voortbestaan van het park voorlopig weer gegarandeerd. En dat is een pak van mijn hart.

En bedankt voor alle gezelligheid en leuke dingen van de afgelopen weken. Jullie hebben me echt laten voelen wat er valt te missen in Nederland - jullie!

Dikke zoen,

Esther

  • 01 Oktober 2007 - 04:20

    Leen:

    Hoi...
    Jij zit in Lima... Waar ergens ?
    Ik zit hier namelijk voor een volledig jaar...
    Ik woon in La molina
    Groetjes
    Leen

  • 01 Oktober 2007 - 08:04

    Nicole:

    He meis,

    Geniet ze maar lekker daar. Vond het top je vorige week gezien te hebben. De leuke en interessante gesprekken ga ik wel beetje missen!!

    Veel plezier
    Nic

  • 01 Oktober 2007 - 09:24

    Jan En Gerda:

    Hoi Esther, we hebben je helaas niet meer gezien afgelopen weekend (druk,druk) maar langs deze weg willen we je een heel fijn vervolg van je reis toewensen. Geniet ervan!!
    Kus Jan en Gerda

  • 01 Oktober 2007 - 12:10

    Peter:

    Lima ..

    Het begin van een nieuwe reis. De Andes, de Apen, de Mensen .. Soort Celestijnse Belofte maar dan op zijn "Estheriaans" ..

    De Condor & De Lijnbaan .. Lijkt me toepasselijk om het even te herhalen; wie weet kan je het in de praktijk bevestigen ..

    Hoe simpel kan het leven zijn;

    Zo simpel als rondjes draaien boven de Andes
    Zo simpel als in en uit een boom klimmen
    Zo simpel als het regenwoud zijn zuurstof geeft
    Zo simpel als het leven van de gaucho op de Argentijnse steppe

    De zon schijnt over de Lijnbaan en de Condor draait zijn rondjes

    Het verleden is tastbaar
    Het verleden is een deel van je

    Het heden is slechts een momentopname
    Het heden is daar waar je nu bent

    De toekomst is daar waar je naar toe gaat
    De toekomst begint nu

  • 01 Oktober 2007 - 19:18

    Frida:

    Ha die Es, fijn dat je reis goed verlopen is. Afgelopen weekend niet eens een moment kunnen vinden om je nog even te bellen maar wel aan je gedacht natuurlijk. We hopen dat je nog /weer een paar inspirerende maanden tegemoet gaat. Liefs van ons allemaal en tot mails. Frida

  • 01 Oktober 2007 - 21:36

    Paul:

    Heel veel plezier, zie je hopelijk snel weer! ;-)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Peru, Lima

Nog een keer, maar dan een jaar

Recente Reisverslagen:

30 Januari 2008

Ik mag blijven!!

14 Januari 2008

Weer aan de slag

30 December 2007

Terugblik

08 December 2007

Laatste weken

07 November 2007

Inti Wara Yassi
Esther

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 131
Totaal aantal bezoekers 129949

Voorgaande reizen:

18 Augustus 2010 - 12 Maart 2011

Hart ophalen in Zuid-Amerika

20 Januari 2007 - 23 December 2007

Nog een keer, maar dan een jaar

28 Februari 2005 - 21 Mei 2005

En het dan gewoon gaan DOEN

Landen bezocht: